FusionFall Home Of Legends
 
HomeHomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog inXFF 13+
Welcome to the Xtreme FusionFall Forum, new members are always welcome. Surprised
Check out the Website:
                    Xtreme-FusionFall.yolasite.com
No real email is required to join. If you do use a fake email, make sure it's hard to guess to prevent hacking. A real email will allow you to retrieve your account in the possible event that you forget your password. Any questions are welcome. Very Happy
Social bookmarking

For 13 years of age and up.

We have our own skype group.
It is only for those that are in the +13 Confidential group.




Bookmark and share the address of Xtreme FusionFall Forum on your social bookmarking website
FusionFall Fan Sites
free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

Latest topics
» Join FusionHub! - FusionFall Discord Server
Today at 12:38 pm by ekenss

» Free PC Games (Ubisoft)
Fri Dec 09, 2016 10:39 am by Oliver Zombieweasel

» hello dudes
Wed Nov 30, 2016 1:40 pm by Oliver Zombieweasel

» Xtreme's New Groovy Discord
Mon Nov 28, 2016 2:44 pm by Oliver Zombieweasel

» Happy Thanksgiving!!!!!
Fri Nov 25, 2016 12:16 pm by Ace Cometshark

» Do we have a Discord?
Fri Nov 25, 2016 6:06 am by supercody

» Let's Get Nerdy
Mon Nov 21, 2016 6:25 pm by Gloryangel

» I'm going to be a youtube star???
Fri Nov 18, 2016 8:10 am by Gloryangel

» Glory Paints!
Tue Nov 15, 2016 3:54 pm by Gloryangel


Share | 
 

 Hmm showing my phone and me in the mirror :)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage

Slasher

Slasher
Mugiwara no luffy


Level : 0
Male Posts : 2408
Join date : 2010-10-26
Age : 19

PostSubject: Hmm showing my phone and me in the mirror :)   Fri Jul 26, 2013 1:48 am

[Removed]

_________________
my new look on char lvl 50 gear XD i'm luffy XD
Back to top Go down
View user profile

Guest

Guest



PostSubject: Re: Hmm showing my phone and me in the mirror :)   Fri Jul 26, 2013 1:53 am

dang who loves a phone thaaaaat much. Think the only thing I used mine for was listening to music or texting someone to see if we were going to do some part time.
Back to top Go down

Slasher

Slasher
Mugiwara no luffy


Level : 0
Male Posts : 2408
Join date : 2010-10-26
Age : 19

PostSubject: Re: Hmm showing my phone and me in the mirror :)   Fri Jul 26, 2013 2:05 am

haha, i'm just learning how to use the phone right  now i can't get on my phone on fb, and youtube..

_________________
my new look on char lvl 50 gear XD i'm luffy XD
Back to top Go down
View user profile

Dr.Snake

Dr.Snake
Dr.Snake


FusionFall Name : The Dr.Snake
Level : 36
Male Posts : 653
Join date : 2013-07-03
FF Location : Earth

PostSubject: Re: Hmm showing my phone and me in the mirror :)   Fri Jul 26, 2013 2:57 am

What kind of phone did you get?

_________________
Snake's Exchange Trade & Fun

Heroes:

The Dr.Snake
Mr. Queso
The 0 Man
Saffron Snakeabyss
Back to top Go down
View user profile

RETIRED Administrator

RETIRED Administrator
XLR8 147


FusionFall Name : XLR8 147 + IRON 147
Level : 36
Male Posts : 5887
Join date : 2010-08-22
Age : 21
FF Location : Sector V [Future :D]

PostSubject: Re: Hmm showing my phone and me in the mirror :)   Fri Jul 26, 2013 4:03 am

It's best if you don't post any images of yourself as it's a security risk. (Potentially.)
But I'm glad you seem to be enjoying your birthday present.
Have a great birthday! Bloo Dance

_________________
"Sometimes you gotta run before you can walk." - Tony Stark, Iron Man.

Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile http://xtreme-fusionfall.yolasite.com http://youtube.com/xtremexdude

Guest

Guest



PostSubject: Re: Hmm showing my phone and me in the mirror :)   Fri Jul 26, 2013 4:11 am

XLR8 147 wrote:
It's best if you don't post any images of yourself as it's a security risk. (Potentially.)
But I'm glad you seem to be enjoying your birthday present.
Have a great birthday! Bloo Dance

 Tell that to the artists on deviant art, and the people on Facebook lol.
Back to top Go down

Dr.Snake

Dr.Snake
Dr.Snake


FusionFall Name : The Dr.Snake
Level : 36
Male Posts : 653
Join date : 2013-07-03
FF Location : Earth

PostSubject: Re: Hmm showing my phone and me in the mirror :)   Fri Jul 26, 2013 4:39 am

Instagram too  Shocked

_________________
Snake's Exchange Trade & Fun

Heroes:

The Dr.Snake
Mr. Queso
The 0 Man
Saffron Snakeabyss
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: Hmm showing my phone and me in the mirror :)   Fri Jul 26, 2013 6:31 am

Yeah but those are social sites where people share lives and talk about it..
This isnt lol its a FF forum.. :3

anyway nice dude im getting a phone tommorow, its gonna be awesome idk I think its gonna cost 500 $

or less not sure but its good quality we have to go see

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile


Sponsored content



PostSubject: Re: Hmm showing my phone and me in the mirror :)   Today at 8:57 pm

Back to top Go down
 

Hmm showing my phone and me in the mirror :)

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Xtreme FusionFall Forum :: Xtreme FusionFall Portal :: Off Topic-