FusionFall Home Of Legends
 
HomeHomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog inXFF 13+
Welcome to the Xtreme FusionFall Forum, new members are always welcome. Surprised
Check out the Website:
                    Xtreme-FusionFall.yolasite.com
No real email is required to join. If you do use a fake email, make sure it's hard to guess to prevent hacking. A real email will allow you to retrieve your account in the possible event that you forget your password. Any questions are welcome. Very Happy
Social bookmarking

For 13 years of age and up.

We have our own skype group.
It is only for those that are in the +13 Confidential group.




Bookmark and share the address of Xtreme FusionFall Forum on your social bookmarking website
FusionFall Fan Sites
free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

Latest topics
» hello dudes
Wed Nov 30, 2016 1:40 pm by Oliver Zombieweasel

» Free PC Games (Ubisoft)
Wed Nov 30, 2016 1:38 pm by Oliver Zombieweasel

» Xtreme's New Groovy Discord
Mon Nov 28, 2016 2:44 pm by Oliver Zombieweasel

» Happy Thanksgiving!!!!!
Fri Nov 25, 2016 12:16 pm by Ace Cometshark

» Do we have a Discord?
Fri Nov 25, 2016 6:06 am by supercody

» Let's Get Nerdy
Mon Nov 21, 2016 6:25 pm by Gloryangel

» I'm going to be a youtube star???
Fri Nov 18, 2016 8:10 am by Gloryangel

» Glory Paints!
Tue Nov 15, 2016 3:54 pm by Gloryangel

» It was a rough day (ART)
Tue Nov 15, 2016 3:52 pm by Gloryangel


Share | 
 

 OMG BATTLEFIELD

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 10:14 am



blood violence etc, caution
Any person who plays has to play this before saying cod >
THIS IS WAY MORE FUNNER, WAAAAY MORE FUNNER then same old run n gun.

I hope you keep in mind that ps4 and xbox 1 will have 64 man servers, WHICH IS GOING TO BE AWESOME!!!!!

Anyone hear that epic new battlefield theme song? Geezuz O_O
I had to rewatch this trailer like twice, its so awesome.





Im sorry cod what was that again? A bit more destruction? and attack dogs? Really huh
cod ghosts destruction isnt even better then bad company 2's. LOL

fps fans will poo bricks when they see the first video


@dragoon
if your reading this I know you dont like fps's, but just look at the first video!

_________________
pics or it didnt happen :-}


Last edited by Zeroknight on Sat Aug 24, 2013 6:07 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile

Dragoon

Dragoon
Dragoongamer86


FusionFall Name : Zane Sunboskov
Level : 36
Male Posts : 4305
Join date : 2012-06-11
Age : 17
FF Location : The little secluded island in Bravo Beach thinking

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 10:22 am

CURSES!!!

why does it look kinda awesome Crying2 

_________________
The most awesome guy you will ever see in gaming

Back to top Go down
View user profile

Magikarp

Magikarp
Magikarp


FusionFall Name : Lil Duffy (bought)
Level : 14
Male Posts : 303
Join date : 2012-10-15
FF Location : Lazy Town

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 10:22 am

COD AND BATTLEFIELd two games i never understood 


plus i never played only shoot i ever played was with my friend lil duffy on tf2

Im not sure if its worth buying these games.

_________________
3DGrin
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:11 am

These games have a story mode, and pretty much battlefield was aimed to be more dramatic now, and plus online is spectacular, I'd buy the campaign for 60 $ even if it didnt come with online. just because this is battlefield we are talking about here.

and yeah man, looks gret I am glad they added much more and are going to change the course of fps gaming as far as battlefield goes Lol, cod is no longer a competiting, of course cod ghosts may sell out more because it has more of a fan base from teens and kids etc, but battlefield is a bit more tactical and serious trust me, if you compare the general people on the game,
usually I will be hearing

" I got 3 guys coming up on me at A, I need back up "
stuff like that,

I really just cant wait for this and lil duffy, why do you buy left 4 death? If you say battlefield is not worth it, NO game is worth money because they dont really improve your well being, besides *THOSE* KIND OF Games that require math and stuff, which obviously you wouldnt play if your playing games like left 4 dead, fps or any game really, so yeah.

I love battlefield and I never thought it would be this epic, there are many more maps. and heres the thing dagoon

There is a ship, and it takes damage from you know arial warfare and explosives and all that stuff thats going on in the battlefield, it goes off course and burning and crashs at shore, as you can see at 1:39


Imagine you and your best buds in a heli, and getting shot at
OMG WE ARE GOING DOWN EVERYONE JUMP OUT AND DEPLY PARACHUTE NOW !
lol omg the reason why I love battlefield is there are moments where its like campaign, and you cant believe whats going on your running through a alley way and a building is being blown up and your chasing down the alley way while soldiers and tanks shoot at the building and bricks fly everywhere, its just the little stuff that really make the game great, Smile
and really if you dont like gunning, just snipe, if you dont like that sit back with a Full heavy blown LMG, and support your team, and if you dont like that hop in a vehicle like a tank or a jet, and supply cover thats extremely useful,

I dont understand why battlefield even gets a bit of hate, I mean this is battlefield lol.

_________________
pics or it didnt happen :-}


Last edited by Zeroknight on Wed Aug 21, 2013 11:16 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile

Rock

Rock
Rock Talent


FusionFall Name : Rock Talentrepid
Level : 911
Male Posts : 1298
Join date : 2012-06-26
Age : 17
FF Location : The dark depths of the tunnels bellow

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:14 am

And I played it once it was borrowed good game it was 3 and amazing visuals it was hard not to die for me... but yea I might afford this if I get money/a job but yea I liked the 2 hours I played.

_________________
   
Back to top Go down
View user profile

Magikarp

Magikarp
Magikarp


FusionFall Name : Lil Duffy (bought)
Level : 14
Male Posts : 303
Join date : 2012-10-15
FF Location : Lazy Town

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:16 am

Zeroknight wrote:
These games have a story mode, and pretty much battlefield was aimed to be more dramatic now, and plus online is spectacular, I'd buy the campaign for 60 $ even if it didnt come with online. just because this is battlefield we are talking about here.

and yeah man, looks gret I am glad they added much more and are going to change the course of fps gaming as far as battlefield goes Lol, cod is no longer a competiting, of course cod ghosts may sell out more because it has more of a fan base from teens and kids etc, but battlefield is a bit more tactical and serious trust me, if you compare the general people on the game,
usually I will be hearing

" I got 3 guys coming up on me at A, I need back up "
stuff like that,

I really just cant wait for this and lil duffy, why do you buy left 4 death? If you say battlefield is not worth it, NO game is worth money because they dont really improve your well being, besides *THOSE* KIND OF Games that require math and stuff, which obviously you wouldnt play if your playing games like left 4 dead, fps or any game really, so yeah.

I love battlefield and I never thought it would be this epic, there are many more maps. and heres the thing dagoon

There is a ship, and it takes damage from you know arial warfare and explosives and all that stuff thats going on in the battlefield, it goes off course and burning and crashs at shore,
Lil Duffy is my friend lol and i feel i cant handle these games too many pros

_________________
3DGrin
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:21 am

lol, im pro at battlefield I mow down everybody usually have a running score of 50-10 or stuff like that depending on whats or what im doing. I may not be anymore, but it will take a week to get back to where I was, since im pro in at the last of us which is completely diff controls even running and crouching.


 Magikarp
dude thats the thing
Everyone is horrible at everything, at one point.(besides breathing etc ) you cant just be good at games
you cant just be good at playing a video game its impossible, you really gotta try it out and sorry but idk the diffrence between you to really, he said you guys where bros or something like that, anyway but yeah.

and rock yep, but battlefield 3 was made in 2011, and still is better then black ops 2, thats the funny thing ROFL. Smile

The only thing I like about mw3 is the campaign its cool, I like " Modern city warfare " but thats about it never a fan of online pretty stupid.
only thing I like about CoD is zombies. online multiplayer is idiotic and horrible idk how ppl stand playing it or rage over something it doesnt take as much skill.

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Magikarp

Magikarp
Magikarp


FusionFall Name : Lil Duffy (bought)
Level : 14
Male Posts : 303
Join date : 2012-10-15
FF Location : Lazy Town

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:25 am

Ima half to think about it. 

And i think lil meant we were friends

He has a little brother who plays battlefield heroes 3

I know his brother from my old school

And lil has been telling to spend 100$ on hats on tf2 instead of buying battlefiled or COD 

I dont know what to do ><

_________________
3DGrin
Back to top Go down
View user profile

Rock

Rock
Rock Talent


FusionFall Name : Rock Talentrepid
Level : 911
Male Posts : 1298
Join date : 2012-06-26
Age : 17
FF Location : The dark depths of the tunnels bellow

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:26 am

For the love of goop! dont buy cod it stinks anything is better then COD I.m.o they dont do anything but revamp the games with new guns and maps thats all da game changes you need to know.

_________________
   
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:28 am

really tf2 really
just really lol, whats the deal with tf2,
you can get much better games that are worth your time, that games a waste of time. well all games are but whatever if thats what he likes thats fine, i dont really care since its not my money but imo thats the last place I would ever want to spend my money.
dont think about cod,

lol just dont
ill save u tha troubles only thing you may like is zombies, which also has alot of dumb kiddies online to. but zombies is good but gets boring / tiring quick

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Magikarp

Magikarp
Magikarp


FusionFall Name : Lil Duffy (bought)
Level : 14
Male Posts : 303
Join date : 2012-10-15
FF Location : Lazy Town

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:29 am

Im leaning toward battlefield 3 but Tf2 is cool but i think its ridiculous how lil spends so much money on that 1 game.

_________________
3DGrin
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:33 am

yeah,  I played it before I dont like it but its not worth the money to buy hats.

anyway compare this



video of one of my fav maps, to any cod trailer
or cod gameplay
this wins lol wins alot.

ima take a lil quote ish thing
"BF3
-Nice shot dude thanks for the support
BO2
-noob stole my kill

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Magikarp

Magikarp
Magikarp


FusionFall Name : Lil Duffy (bought)
Level : 14
Male Posts : 303
Join date : 2012-10-15
FF Location : Lazy Town

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:38 am

Can my xbox handle it ??

I bought a 4gb

_________________
3DGrin
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:40 am

O_O, Battlefield is a huge game by the way, And I think so.
Dont get battlefield 3 when battlefield 4 is around the corner unless your renting it, dont


lol funny comment I found that is total truth

"Bringing COD to a BF video is like bring a knife to a gun fight and who the ## brings a knife to a gun fight."

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Magikarp

Magikarp
Magikarp


FusionFall Name : Lil Duffy (bought)
Level : 14
Male Posts : 303
Join date : 2012-10-15
FF Location : Lazy Town

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:42 am

ill rent bf 3 i guess this weekend and make my decision

_________________
3DGrin
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:49 am

play the campaign, before anything

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Magikarp

Magikarp
Magikarp


FusionFall Name : Lil Duffy (bought)
Level : 14
Male Posts : 303
Join date : 2012-10-15
FF Location : Lazy Town

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:51 am

I like to be challenged when i play a game 

is there a hard and easy campaign mode?

_________________
3DGrin
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Wed Aug 21, 2013 11:55 am

yes but hard and normal is like real life not kidding
 u will die alot ive tried its hard 1 or 2 shots leave u almost dead just like real life so u gotta be pro, which is hard with npcs that have auto aim but yeh

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Thu Aug 22, 2013 4:33 am

Someone has been been thumb ing down my posts lol really? I didnt say nothin stupid I explained the truth of the matter

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Moderator

Moderator
HomChoi


FusionFall Name : hom choi
Level : 36
Male Posts : 4034
Join date : 2012-02-06
Age : 21
FF Location : home.

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Thu Aug 22, 2013 4:40 am

Yay... More games im gonna be buying...
Lol looks like im getting BF4 and CoD Ghosts on PS4 (Ill most likely get PS4 cos of KH3)

_________________
Former FF Player
Back to top Go down
View user profile

Moderator

Moderator
HomChoi


FusionFall Name : hom choi
Level : 36
Male Posts : 4034
Join date : 2012-02-06
Age : 21
FF Location : home.

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Thu Aug 22, 2013 4:42 am

Also I got games to sell so I can buy a new mic but I might just get BF3 cause I was gonna get it for free cos of PS+ but its not free anymore...

_________________
Former FF Player
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Thu Aug 22, 2013 4:44 am

Trust meh hom, I bought bo 2 and mw 3 first played campaign then played multiplayer of course ti was the only multiplayer experience i had on ps3 so i kept on but once i met bf3, its Z0MG

U will like it, especially since ur knew to this right

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Moderator

Moderator
HomChoi


FusionFall Name : hom choi
Level : 36
Male Posts : 4034
Join date : 2012-02-06
Age : 21
FF Location : home.

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Thu Aug 22, 2013 4:47 am

Zeroknight wrote:
Trust meh hom, I bought bo 2 and mw 3 first played campaign then played multiplayer of course ti was the only multiplayer experience i had on ps3 so i kept on but once i met bf3, its Z0MG

U will like it, especially since ur knew to this right


I aint new to FPS's but I have played BF3 like twice... I dunno ill probs just parachute all game like mess around

_________________
Former FF Player
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Thu Aug 22, 2013 5:20 am

So I see the troll type and bf is very diff from cod there is more recoil that takes more skill etc, of course there are above average guns but those take skill to to compete at range etc, :3

Me n u will troll so many people
*puts c4 on speed boat

*rams into boat

* BLOW IT HOM - jumps out )

xD

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Moderator

Moderator
HomChoi


FusionFall Name : hom choi
Level : 36
Male Posts : 4034
Join date : 2012-02-06
Age : 21
FF Location : home.

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Thu Aug 22, 2013 5:25 am

Zeroknight wrote:
So I see the troll type and bf is very diff from cod there is more recoil that takes more skill etc, of course there are above average guns but those take skill to to compete at range etc, :3

Me n u will troll so many people
*puts c4 on speed boat

*rams into boat

* BLOW IT HOM - jumps out )

xD
In BF3 can ppl with no mics here guys with mics? I mean if i scrap up enough cash I guess maybe I could get both.

_________________
Former FF Player
Back to top Go down
View user profile

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Thu Aug 22, 2013 5:42 am

Yeah if you dont have a mic you can hear your Squad mates only talk, unless you make it team voice you can here everybody on ur team, if they have team voip on to especially with specific servers that want you to play the objective they tell ya to turn it on on server description,

Dont buy bf3 save up for bf4 >Smile

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Moderator

Moderator
HomChoi


FusionFall Name : hom choi
Level : 36
Male Posts : 4034
Join date : 2012-02-06
Age : 21
FF Location : home.

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Thu Aug 22, 2013 5:55 am

Zeroknight wrote:
Yeah if you dont have a mic you can hear your Squad mates only talk, unless you make it team voice you can here everybody on ur team, if they have team voip on to especially with specific servers that want you to play the objective they tell ya to turn it on on server description,

Dont buy bf3 save up for bf4 >Smile


Nahh but I probs wont get PS4 till like Jan so yh no biggie.

_________________
Former FF Player
Back to top Go down
View user profile

Phantom

Phantom
Jet


Level : 0
Male Posts : 416
Join date : 2012-07-07

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Sun Aug 25, 2013 8:35 am

Battlefield 3 is alright. but its not something i would really play.

_________________
AKA: alienmajor2 :moon:
Back to top Go down
View user profile

Drew RexDragon

Drew RexDragon
Venus


FusionFall Name : The Galaxy Demon
Level : 666
Male Posts : 609
Join date : 2013-01-22
Age : 15

PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Sun Aug 25, 2013 8:51 am

So in COD.... Players will move on to Ghosts? Neutral I'm trying to get XBOX 360 and B02 so I can try to find my favorite youtubers who play this Seriously 

h20delilrousandvanoosandminessotaburns


But herp derp, players will move on to Ghost/4 Seriously 

But B02 seems pretty much more understandable Troll Face

_________________
 Squidward 
Back to top Go down
View user profile


Sponsored content



PostSubject: Re: OMG BATTLEFIELD   Today at 5:21 am

Back to top Go down
 

OMG BATTLEFIELD

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Xtreme FusionFall Forum :: Xtreme FusionFall Portal :: Off Topic-