FusionFall Home Of Legends
 
HomeHomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog inXFF 13+
Welcome to the Xtreme FusionFall Forum, new members are always welcome. Surprised
Check out the Website:
                    Xtreme-FusionFall.yolasite.com
No real email is required to join. If you do use a fake email, make sure it's hard to guess to prevent hacking. A real email will allow you to retrieve your account in the possible event that you forget your password. Any questions are welcome. Very Happy
Social bookmarking

For 13 years of age and up.

We have our own skype group.
It is only for those that are in the +13 Confidential group.




Bookmark and share the address of Xtreme FusionFall Forum on your social bookmarking website
FusionFall Fan Sites
free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

free forum

Latest topics
» Join FusionHub! - FusionFall Discord Server
Today at 12:38 pm by ekenss

» Free PC Games (Ubisoft)
Fri Dec 09, 2016 10:39 am by Oliver Zombieweasel

» hello dudes
Wed Nov 30, 2016 1:40 pm by Oliver Zombieweasel

» Xtreme's New Groovy Discord
Mon Nov 28, 2016 2:44 pm by Oliver Zombieweasel

» Happy Thanksgiving!!!!!
Fri Nov 25, 2016 12:16 pm by Ace Cometshark

» Do we have a Discord?
Fri Nov 25, 2016 6:06 am by supercody

» Let's Get Nerdy
Mon Nov 21, 2016 6:25 pm by Gloryangel

» I'm going to be a youtube star???
Fri Nov 18, 2016 8:10 am by Gloryangel

» Glory Paints!
Tue Nov 15, 2016 3:54 pm by Gloryangel


Share | 
 

 Christmas plans..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage

Member

Member
JayPhantom


FusionFall Name : JayPhantom
Level : 30
Male Posts : 67
Join date : 2013-12-02
Age : 22
FF Location : Not Sure

PostSubject: Christmas plans..   Tue Dec 10, 2013 12:28 pm

Im back again! lol Im just so busy with Christmas presents and Christmas itself so yeah. Im gonna get the victory pack off of ebay so i can treasure the DVD and all of it's components. "Jay, what is the point of that thats is so stupid." you know what I just wanna have it just for the heck of it. SO SHUTUP please! lol. Anyways, what are you guys gonna get for Christmas? Comment below:   3DGrin

_________________
Im JayPhantom! I have played FusionFall ever since 2009!


Back to top Go down
View user profile

Tech Support & MOD

Tech Support & MOD
Oliver Zombieweasel


FusionFall Name : Oliver Zombieweasel
Level : 36
Male Posts : 13328
Join date : 2011-11-20
Age : 20
FF Location : New Los Angeles

PostSubject: Re: Christmas plans..   Tue Dec 10, 2013 1:08 pm

Hopefully a 3DS this time.

_________________
Anyway, cya!

~Oliver Zombieweasel


FusionFall Hints n Tips

Wii Friend Code: 1464-3969-8430
3DS Friend Code: 1177 - 8243 - 0291
Discord: Oli Zombieweasel
Back to top Go down
View user profile http://www.fusionfallhandt.wordpress.com

Guest

Guest



PostSubject: Re: Christmas plans..   Tue Dec 10, 2013 1:14 pm

Jay, what is the point of that thats is so stupid



lol jk.  

I get a hug for Christmas. And Asma, and homework.
Back to top Go down

Member

Member
Gloryangel


FusionFall Name : Josie Gloryangel
Level : 17
Female Posts : 2653
Join date : 2012-09-03
Age : 19
FF Location : ♫ ♪ where the party's at ♪ ♫

PostSubject: Re: Christmas plans..   Tue Dec 10, 2013 1:35 pm

a boyfriend?  No Idea 

lol kidding.......  kinda xP


haha i just want books Razz i also put the kingdom hearts ds games on there, i've always wanted to play them, so here's a start Razz

_________________

Pssst... pssssst... you should follow me on:
tumblr       http://glorytheangel.tumblr.com/
deviantart  http://glorytheangel.deviantart.com/
twitter       https://twitter.com/GloryTheAngel
Back to top Go down
View user profile

The Target

The Target
°«©РwŃź0Ŕ®»™


FusionFall Name : Ultimate Annihalation
Level : 666
Male Posts : 5660
Join date : 2012-10-02
Age : 18
FF Location : /dev/null

PostSubject: Re: Christmas plans..   Tue Dec 10, 2013 3:09 pm

Christmas is just another day in my life honestly. I don't even ask for anything at this point. If I get clothes that's cool with me lol

_________________
Its hard to dream once you're deep inside of one ...

Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile

Guest

Guest



PostSubject: Re: Christmas plans..   Tue Dec 10, 2013 3:15 pm

Gloryangel wrote:
a boyfriend?  No Idea 

lol kidding.......  kinda xP


haha i just want books Razz i also put the kingdom hearts ds games on there, i've always wanted to play them, so here's a start Razz

lol as if you need another with all the Mormon guys who want to date you, and what about Riley.  Yeah Right 
Back to top Go down

Member

Member
Gloryangel


FusionFall Name : Josie Gloryangel
Level : 17
Female Posts : 2653
Join date : 2012-09-03
Age : 19
FF Location : ♫ ♪ where the party's at ♪ ♫

PostSubject: Re: Christmas plans..   Tue Dec 10, 2013 4:04 pm

Grumpythesheep wrote:
Gloryangel wrote:
a boyfriend?  No Idea 

lol kidding.......  kinda xP

lol as if you need another with all the Mormon guys who want to date you, and what about Riley.  Yeah Right 


lol xD it's not like every boy i meet is in love with me Razz  i've only ever been on two dates, and that's about it.....

and riley's not my boyfriend... (tehehehe not yet at least Embarrassed2  ) lol

i mean... come on, can't i just have someone to snuggle with?? :3


_________________

Pssst... pssssst... you should follow me on:
tumblr       http://glorytheangel.tumblr.com/
deviantart  http://glorytheangel.deviantart.com/
twitter       https://twitter.com/GloryTheAngel
Back to top Go down
View user profile

Member

Member
SUDoKu


FusionFall Name : Grim Luciusrockets, Zak Leeaura, Spike Amberblade
Male Posts : 528
Join date : 2012-08-05
Age : 19

PostSubject: Re: Christmas plans..   Tue Dec 10, 2013 5:08 pm

Games. Lots and lots of games.
And, you know, for people to understand what Christmas is all about 'n' ## i.e. doing what you want.

_________________
IGN(s):
Grim Luciusrockets (LVL 21)
Stormy Steelyblade (LVL 7)
Spike Amberblade (LVL 9)

3DS Friend Code: 0430 8347 0506

Things I want:
Duncan Shirt ()
DJ Shirt ()
Owen Shirt ()
Trent Shirt ()
Team Chris Shirt ()
Team Amazon Shirt ()
Team Victory Shirt ()
Ultimate Swampfire Helmet ()
For FusionFall to return ()
Back to top Go down
View user profile

Undead Brad

Undead Brad
Undead Brad


FusionFall Name : The Cypher
Level : 0
Male Posts : 3322
Join date : 2012-04-13
Age : 15
FF Location : The Abyss

PostSubject: Re: Christmas plans..   Wed Dec 11, 2013 5:19 am

Glory wrote:
(tehehehe not yet at least   )

Aaaaand Oliver's dreams have been crushed

_________________
Back to top Go down
View user profile

Tech Support & MOD

Tech Support & MOD
Oliver Zombieweasel


FusionFall Name : Oliver Zombieweasel
Level : 36
Male Posts : 13328
Join date : 2011-11-20
Age : 20
FF Location : New Los Angeles

PostSubject: Re: Christmas plans..   Wed Dec 11, 2013 5:26 am

Gloryangel wrote:
i mean... come on, can't i just have someone to snuggle with?? :3

 Hug 

@Brad: Not even an elf can read that. Seriously 

_________________
Anyway, cya!

~Oliver Zombieweasel


FusionFall Hints n Tips

Wii Friend Code: 1464-3969-8430
3DS Friend Code: 1177 - 8243 - 0291
Discord: Oli Zombieweasel
Back to top Go down
View user profile http://www.fusionfallhandt.wordpress.com

Zeroknight

Zeroknight
Zero Knight


Level : 1000
Male Posts : 4715
Join date : 2012-07-04
Age : 17
FF Location : Rodeo

PostSubject: Re: Christmas plans..   Wed Dec 11, 2013 7:15 am

what pwnzor said, i mean like besides the great food im probably gonna get clothes and do the usual camp out for a pair of kicks. nothing special really

_________________
pics or it didnt happen :-}
Back to top Go down
View user profile

Member

Member
JayPhantom


FusionFall Name : JayPhantom
Level : 30
Male Posts : 67
Join date : 2013-12-02
Age : 22
FF Location : Not Sure

PostSubject: Re: Christmas plans..   Wed Dec 11, 2013 12:25 pm

@ Pwnzor I know right! im fine with anything actually. Im not a picky person to be honest.   No Idea   anyways nice, guys!

_________________
Im JayPhantom! I have played FusionFall ever since 2009!


Back to top Go down
View user profile


Sponsored content



PostSubject: Re: Christmas plans..   Today at 3:06 pm

Back to top Go down
 

Christmas plans..

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Xtreme FusionFall Forum :: Xtreme FusionFall Portal :: Off Topic-